Jag är arg

Jag är arg.

Jag är frustrerad.

Jag hamnade i en diskussion över facebook och jag hatar när det händer.

Varför hatar jag när det händer?

Jo, för FOLK FÖRSTÅR INTE VAR MAN VILL KOMMA MED SINA ARGUMENT!

Alla på facebook är fan bokstavstroende, det går inte att skriva ett debatterande och argumenterande inlägg utan en smiley, då bryter helvetet lös och plötsligt har man ALLA ANDRA I DISKTUSSIONEN MOT SIG. Dessutom börjar de använda massor av härskartekniker (som de inte ens är medvetna om vad det är och att de använder dem).

Varför?....

Det började så här: En kompis till mig hade lagt upp en film. Jag tyckte att filmen var provocerande och kommenterade att det var min åsikt att filmen var provocerande. Då börjar alla bara "Amen trååk", "Vänsterpajas" och "Feministbullshit".

Tack. Tack så jävla mycket. Ni gör mig så glad. Jag älskar er. (Dagens största sarkasm)

Fan vad arg jag är.

Kommentarer
Postat av: Mademoiselle S

Håller helt med! Folk är så jäääkla korkade på FB ibland. De fattar inte vad man menar, de tar allt på så himla stort allvar och de är allmänt trångsynta... Suck.

2011-04-20 @ 12:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0