1/6-2011

Idag tog en massa folk studenten! Grattis till alla dem! Den 4:e juni ska jag berätta om hur det var för ett år sen, när jag tog studenten. Hade tänkt skriva om det i dag iom att det i år var denna dag som studenten firades, men sen insåg jag att jag är för trött för att skriva om det ikväll, det får bli den 4:e. Den 4:e juni förra året var den dag då jag bakades in i en gymnasieexamen.

Till något helt annat. Varför är jag så olidligt trött idag? Jo, jag har haft en tenta på 5 timmar och jag har cyklat totalt 12,5 km till och från tentalokal. Det är vad jag har gjort idag. I mitt huvud finns nu massa biologiska ord och huvudvärk.

Godnatt eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0