Jag lever, bsnv.

Just nu har jag väldigt mycket och göra, så jag känner att jag inte riktigt kan proritera bloggen. Dessutom så leker livet, så jag har inte så mycket att klaga på (vilket iofs inte är det enda syftet med bloggen).

I alla fall så kommer det nog inte bli något nytt inlägg nu på ett tag, för jag har labveckor i två veckor nu, det betyder att jag har lab från 8 till 17 varje vardag i två veckor + labförberedelse till dagen efter + labrapporter vecka efter varje lab... Det började idag och jag kan ju meddela att dagens lab var rolig, om än lite långtråkig med mycket väntetid.

Så, vad är min framtida plan med bloggen de närmaste veckorna?
Jo, jag kommer att skriva korta inlägg här lite då och då de närmaste två veckorna, bara så att ni vet att jag lever men även för att ni ska få lära känna mig lite bättre. Sedan, efter dessa två veckor, kommer jag att plugga till tentor, vi får se hur mycket tid jag kommer att ha på mig att skriva då.

I alla fall. Jag ser att ni läser (har tydligen haft 7 besök idag varav 5 av olika personer) och så har det inte hänt något på en vecka! Stackars läsare liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0