Hej eller nåt


Jag hade tänkt skriva ett långt och genomtänkt inlägg idag, men så blev det inte. För idag har jag varit sne och haft både förkylning och hormonella problem tror jag. Så det slutade med att jag stirrade in i väggen en hel dag ungefär (fast egentligen stirrade jag in i datorskärmen, men det låter bättre att säga sig ha stirrat in i en vägg).

Så, vad vill jag säga idag då?

Ingenting!


Eller, nånting kanske jag kan säga.

Jag är glad att jag inte hade några föreläsningar, lektioner, laborationer, duggor eller tentor idag, synd bara att jag varit för trött för att göra något annat vettigt, typ pluggat. Har kultuverat mig lite med Olle Waller och diverse bloggar och är glad att jag hade nattligt besök natten till idag, det var himla trevligt. I övrigt har jag varit sne.

Nu ska jag gå någon annanstans och vara sne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0