Hoppet om mänskligheten...

... är något som jag tappade idag.

Efter att ha hört en "kompis" klaga på alla typer av människor som inte innefattar hen själv (negrer, horor, turkar, svärmödrar, indier, folk av motsatt kön än hen själv, folk med lederhosen, feminister, bitches, tattare, bögar m.m. m.m.) samt att folk skrattar åt personens "åh så roliga" skämt, det fick mig att nästan tappa hoppet om mänskligheten.

Sen kom jag hem och satte mig vid datorn.
Då tappade jag hoppet om mänsligheten.



Du har inget val.





Folk lyssnar inte på dig
.




Du blir utnyttjad.

Kul att vara kvinna och/eller feminist i dagens samhälle eller vad säger ni?
Varför göra livet ännu sämre för dem och alla andra (exempelvis negrer, bögar, turkar, indier) som inte är privilegierade?

Den sista bilden fanns som reklam på dayviews (bilddagboken)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0