Jag lever!

Jag lever, även om jag inte har givit några livstecken ifrån mig här på bloggen på ett tag. Det är bara väldigt mycket just nu; mottagning och fem nya kurser ger mig många nya intryck som gör mig upptagen med annat än att skriva här, men jag kommer tillbaka när alla nya intryck har fått smälta in lite mer.

Att jag flyttade hemifrån för två månader sedan gör inte saken bättre, har städat idag och fått lite mer ordning än tidigare men det är fortfarande saker jag saknar, som skrivare till exempel. Jag har upptäckt att jag inte klarar mig utan skrivare för så fort jag ska söka studiemedel, söka bostadsbidrag eller skriva ut gamla tentor att öva på i de kurser jag läser så skiter det sig för att jag inte har någon skrivare! Tur att det finns skrivare på skolan, de har räddat mig flertalet gånger de senaste veckorna.

Nä, nu blire sängen, ska upp om nio timmar och har festat med reccarna nu i helgen så jag behöver ta igen lite sömn tror jag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0