Om att tala högt

Jag insåg precis att jag pratade jättehögt om mens på ett café idag. Sånt är alltid intressant att upptäcka efteråt. Jag undrar om någon av de andra cafégästerna la märke till det, mig gör det egentligen inget för jag sa bara sådant som jag kan stå för, men andra kanske är mer pryda och kände sig obekväma med att sitta vi bordet bredvid, om de nu hörde något.

Nu kanske ni undrar varför jag pratade om mens på ett café, men i en diskution om kvinnoförtryck, homofobi, religion, omskärelse och andra intressanta saker så var ju mens tvunget att komma upp också.

I diskutionen kom vi fram till ungefär: Samhället är fan helt jävla sjukt, folk är över lag helt dumma i huvudet och det är lättare att hyllas om du förnedrar folk.

På tal om att förnedra och hyllas så har vi ett väldigt bra exempel på det här (läs t.ex. inläggen om "Dagens knull").

En annan sak jag la märke till idag är att vissa inte har något luktsinne alls, jag trodde ett tag att jag skulle få andnöd av grannbordpersonernas parfym. Jag har inga problem med parfym, men folk behöver väl inte dränka sig själva i det?

Förresten, tack för sällskapet kära vänner!

Kommentarer
Postat av: nat

Håller med, håller med. Tog mig en sväng in på den där sjuke pojkspolingens blogg...han kan vara den vidrigaste, mest hänsynslösa och totalt ointrissantaste människa jag stött på (tvåtydigt uttryck i hans värld). Noll intelligens. Noll etik, noll moral. Noll medmänsklighet. Jag är äcklad.

2011-09-28 @ 23:21:23
Postat av: auuus

Shit, kollade den där bloggen och blev helt mållös. Det där känns som att det, förutom att vara bland det svinigaste jag sett, borde vara extremt olagligt..

2011-09-30 @ 01:07:53
URL: http://asortamission.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0