Hur ofta är ofta?


Nu sitter jag hemmahemma och är djurvakt medan familjen är bortrest. Har nyligen ätit frukost i form av en pain riche med skagenröra och druckit ett glas oboy. Känns nice att vara hemmahemma, innan de åkte sa de att jag får ta precis vad jag vill ur kylen :P

Men nu, till dagens ämne. Det har kommit önskemål om att jag ska uppdatera min blogg oftare. Som det ser ut nu så uppdaterar jag när jag har något att säga, vilket ger ett mycket oregelbundet utfall. I förra veckan till exempel, då uppdaterade jag onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag. Ibland händer det att jag inte uppdaterar på en hel vecka.

Så nu undrar jag hur ofta ni tycker att jag borde uppdatera på ett ungefär. Jag undrar också om ni vill att jag uppdaterar regelbundet (till exempel "uppdatera varje tisdag och torsdag") eller mer oregelbundet (till exempel "minst en gång i veckan").

Om ni vill (och inte redan har gjort det) så får ni gärna fylla i min lilla interna undersökning om vad för personer som besöker min blogg. Jag gör undersökningen för att jag ska få lite tips och idéer på vad jag kan skriva om för att attrahera läsare. Jag kommer inte på något sätt gå ut med informationen jag får in via formuläret, det är endast för min egen nyfikenhet som jag undersöker er.

Kommentarer
Postat av: auuus

Jag måste nog rekommendera att inte köra på regelbundet, då det kan innebära att du känner att du "måste" skriva även om du inte riktigt känner för det eller känner att du har någon inspiration. Det kan göra så att du får dåligt samvete och så, och det är tråkigt. Du ska ju inte må dåligt :)

Men någon gång i veckan eller så är ju inte fy skam. Så ofta som möjligt är ju trevligt då jag gillar att läsa vad du skriver =)

2012-04-16 @ 00:49:36
URL: http://asortamission.blogg.se/
Postat av: Intersexorwhat

:D

2012-04-22 @ 15:28:28
URL: http://intersexorwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0