Valborg


Jag förbereder mig inför Valborg i Uppsala med overallpimpning och några slöa dagar. Imorgon ska jag på overallsittning och storspex sen på måndag så blir det kalasigt kul inne i Uppsala.

Och nej, jag kommer inte ligga i ån och klamra mig fast på en bit cellplast.

Och nej, jag kommer inte ligga i rännstenen och supa.

Däremot kommer jag ta ett glas mousserande (eller hur det nu blir med den saken, har typ missat att jag borde ha handlat redan) och äta en rejäl frukost med vänner, sedan ska jag kolla på forsränningen och efter det blir det lunch och en cider i Engelska parken antar jag. Efter det så blir det mösspåtagning och kanske snittar på Smålands. Promenad genom stan iförd overall och mössa resten av dagen och på kvällen blir det grillning i Floggan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0