Ork

 
Jag har hamnat i någon slags svacka igen. Händer lite då och då, vet inte riktigt vad det beror på, skulle lika gärna kunna vara något medicinskt tillstånd eller diagnos som att det skulle kunna vara vädret eller mörkret. I alla fall ur min synvinkel, för jag fattar verkligen inte varför jag blir såhär.
 
Jag har tenta på torsdag och har bara pluggat i en dag av fyra möjliga. Jag hade en annan tenta för fyra dagar sedan, så därför kunde jag inte börja plugga på den här fören efter att jag hade skrivit den förra, kände jag. Funkade finfint att plugga i lördags, men så kände jag i söndags att jag behövde en paus på morgonen och vad hände? Jo, pausen blev inte bara några timmar för lång, den blev flera dagar för lång. Jag orkar inte komma igång igen, städade lite på skrivbordet idag och la plugget där, nu sitter jag och stirrar på plugget som om det ska studera sig själv.
 
Ja, jag är pluggtrött. Jag vill ha mitt studieuppehåll nu. Först måste jag bara läsa vårterminen av detta år också, sen får jag ta mitt studieuppehåll. Längtar dit.
 
Förresten skulle jag vilja säga att mina senaste inlägg inte har känts så spännande. Känns lite som om jag bara maler vidare på samma gamla frågor. Jag vet inte om det syns för er eller om det bara är jag som känner så om inläggen. I alla fall så beror det på att jag är så studietrött att jag inte orkar plugga, men det känns samtidigt som om jag lägger tiden på fel saker när jag skriver ett inlägg och därmed lägger jag inte så stor vikt i inläggen.
 
Trots detta så hade jag faktiskt rekordmånga besökare idag tydligen, hela 58 stycken. Jag hoppas att ni som tittade in idag hittade något vettigt att läsa, för jag tror faktiskt att jag skriver hyfsat vettiga saker trots att jag inte själv känner att de är så vettiga.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur länge ska du ta studieuppehåll? Vad innebär det?

Svar: Tänker ta studieuppehåll i ett år. Det innebär att jag inte studerar på programmet under ett års tid, antingen jobbar jag, studerar något annat eller gör ingenting. Jag kommer i första hand att söka jobb, men får jag inget jobb så blir det nog till att studera något helt annat, typ musik eller språk.
Intersexorwhat

2012-12-19 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0