Jag är världens lataste människa


Åtminstone känner jag mig som världens lataste människa.

Jag har tänkt städa lägenheten i flera dagar nu. Jag lyckas alltid komma på något roligare att göra. Idag drog jag en sväng till campus för att redovisa en försenad grej för föreläsaren och sedan råkade jag ta en tur ner på stan. Råkade dessutom få med mig ett par short hem.

Missade att klockan slog 21, så nu har jag ingen mjölk och ingenstans att köpa någon. Istället sitter jag här och glor på allt stök, som om det städar sig själv av att jag glor på det. Det är de där första tagen som är jobbigast när det är sådär jobbigt stökigt. Bara jag kommer igång så kommer det bli fint på nolltid. Istället sitter jag här och suckar över hur stökigt det är.

Jävla skit alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0