Nu springer studenterna ut i livet


Idag så tar de studenten
Idag så tar de studenten
Idag så tar de studenten
Fy fan vad de är bra

Idag tar syskonet studenten, det ska firas. Hoppas att hen får en bättre studentdag än vad jag fick. Visserligen kanske jag bara trodde att allt skulle vara så jävla bra och roligt att jag blev lite besviken av den anledningen, men nu har jag kollat på lite foton från min studentdag och kom fram till att det nog var ganska kul ändå. Dock är jag fortfarande irriterad på studierektorn som fick för sig i sista sekund att alla fyra parallellklasser med språkinriktning skulle springa ut samtidigt. Cirka 100 pers samtidigt. Idioti. Vi som stod lite längre bak fick inget utspring utan blev bara uppstoppade och liksom gick ut istället för skuttade ut glatt. Dessutom så blev sången lite fail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0