Fel undersökning till rätt människa eller hur var det?


Jag är medlem på en opinionshemsida. En hemsida som ibland skickar små undersökningar till utvalda medlemmar (utefter intressen du kryssat i). Idag kom en undersökning så jag skulle titta på en reklamfilm och sedan svara på några frågor om vad jag tyckte om reklamfilmen.

Reklam för Zalando

Efter att ha sett reklamfilmer för Coca cola light och zero, efter att ha följt Sälj grej med tjej ett tag, efter att ha sett reklamen om öl där killarna "skriker som tjejer" så blir jag ändå förvånad över det här.

Jag tycker att denna reklam är den mest könsstereotypa reklam jag har sett på länge. Mitt svar på frågan vad som var bra med reklamen blev rätt och slätt "Ingenting" medan mitt svar på vad som var dåligt med reklamen blev liiite längre alltså...


Kommentarer
Postat av: Sofia Capel - Londonbloggen

fast kvinnor tenderar att köpa mycket skor..?

2012-05-06 @ 00:03:27
URL: http://londonsvenskar.com/sofiacapel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0