Allmänt upp och ner

 
Hej, mitt liv är ganska mycket upp och ner just nu, för jag lider av D-vitaminbrist i kombination av för mycket plugg och för mycket ideellt och för mycket vilja att göra massa saker som jag inte borde göra just nu för då kuggar jag kurser och det är inte bra.
 
Jag lovar att återkomma med ett vettigt och tänkvärt inlägg någon gång snart, men just nu kan jag inte komma på något alls att skriva om förutom om mig själv och det är så tråkigt.
 
Så nu ska jag lyssna på lite musik som går i moll, får nog bli lite Mozarts requiem denna gång. Sen ska jag titta på sista delen av Torka aldrig tårar utan handskar. Sen kanske jag kan skriva något vettigt. Får se när jag gör allt detta dock, måste plugga till den fjärde tentan på två veckor först.
 
Ursäkta om jag låter hemskt deperimerad/deperimerande, men det får vara så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0