Får jag länka till dig?

 
På senare tid så har frågor av den typen dykt upp mer och mer i kommentarsfälten här på bloggen, så därför tänkte jag reda ut exakt hur det ligger till med vad som är okej och vad som inte är okej.
 
Det är okej
att länka till min blogg
att länka till ett inlägg som jag har skrivit
att länka till min Twitter eller Dayviews (Bilddagbok)
att citera mig
att kopiera de bilder jag lägger upp om inget annat anges
 
Det är inte okej
att kopiera ett helt inlägg eller väldigt stora delar av ett inlägg jag har skrivit
att citera mig utan att länka till mig och/eller utan att skriva vem du citerar
att kopiera min bloggbanner eller profilbild
 
 
Om jag länkar till din blogg, citerar dig eller dylikt men du inte vill att jag ska göra det, kontakta mig genom att skriva i kommentarsfältet för inlägget det gäller så tar jag bort det du vill att jag tar bort.
 

Kommentarer
Postat av: Abhimana

Då länkar jag till dig!
Du får gärna länka till mig om du vill, kalla gärna min blogg för det den heter: Mitt Liv - Min Kropp!

Må väl!
//A.

2012-09-17 @ 16:38:03
URL: http://ringsten.blogpsot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0