Kortare uppdatering

 
Hej!
 
Nu är det så att jag har väldigt dåligt med inspiration till att skriva här. Började på mitt jobb i måndags och där sitter jag framför en datorskärm hela dagarna, så jag orkar liksom inte starta datorn för att blogga om något sedan när jag kommit hem. Plus att jag inte vet vad jag ska skriva om riktigt.
 
Det jag gör om kvällarna är att kolla på filmer eller serier, för jag har lyckats göra en lång vill se-lista med filmer och serier. Jag varierar från dag till dag med vad jag tittar på, om det är en film eller någon serie. De serier jag tittar på just nu är Doctor Who och Buffy the Vampire Slayer. Buffy är rätt kul, men jäklar vilka 90-talskläder, nostalgi på hög nivå för mig som är född 91, haha.
 
Förutom detta så har jag fått lite inspiration att skriva på en bok som jag började skriva på för sådär två år sedan, men som har funnits som en tanke hos mig redan sedan mellan- eller högstadiet. Det går framåt med den.
 
Med detta sagt så vill jag uppmuntra er att ställa frågor i min frågestund. Har fått några frågor, men är inte nöjd ännu, eftersom jag ändå inte har något att skriva om här just nu :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0