Hemskt

 
 
Jag tänker se detta avsnitt av Uppdrag granskning
 

Kommentarer
Postat av: S

Alltså, jag blir mest bara full i skratt när jag hör vad dessa personer skrivit. För att det är så sjukt patetiskt! Man undrar vilka personer det är som sitter bakom skärmen och skriver sånt där till kända personer, vilka sorgliga, skrattretande liv de måste leva.

2013-02-06 @ 17:29:43
URL: http://ladykatherine.blogg.se/
Postat av: rikku

Den fick mig att tänka på Kairo 687.

Svar: Hade inte hört talas om den, så googlade. Verkar som en intressant film, så nu har jag lagt den i min "vill se"-lista på filmtipset, så att jag inte glömmer bort den :)
Intersexorwhat

2013-02-17 @ 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0