Nej, jag är inte död

 
Jag lever, det är helt okej med mig. Jag har väldigt mycket plugg, ideellt arbete, jobbsökande och massa annat just nu, så räkna inte med några avancerade inlägg innan mina tentor i februaris slut.
 
En sak som jag däremot vill fråga er om är vad ni tycker om den annonsgrej som har dykt upp högst upp på min blogg. Bra eller dåligt? Själv ser jag den nämligen inte eftersom jag använder Adblock Plus, så jag har ingen aning om vad det är (och jag är för lat för att stänga av Adblock, starta om webläsaren, titta på annonsen och starta Adblock igen). Stör den väldigt mycket så får ni gärna säga det till mig, eller skaffa Adblock om ni kör firefox (har ingen aning om ifall den finns till andra webläsare). Jag fick en fråga om ifall jag ville ha annonsen där och det stod att jag samlar poäng varje gång någon ser annonsen, när jag har massa tusen poäng så kan jag lägga upp en gratis visning av min blogg på "blogg.se synas" eller nåt sånt, så jag testade för att se vad som hände bara.
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ser den inte heller, av samma anledning.

2013-02-16 @ 01:10:50
Postat av: Anonym

Jag ser den, men tänkte inte på den förren jag läste detta, så den stör inte. Just nu visar den reklam för att skaffa prokonto på blogg.se.

2013-02-23 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0