Allmänt skryt och självömkan

 
Nu är det exakt en månad sedan jag slog mitt eget rekord med antal besökare på en dag, jag hade hela 96 unika besökare den dagen. Var alla de har tagit vägen nu vet jag inte riktigt dock, men några nya ansikten har jag sätt bland kommentarerna den senaste månaden och det är jag i alla fall glad över.
 
Kommentera gärna mer, jag tycker om kommentarer, kommentarer får mig att vilja skriva fler spännande inlägg. De bästa kommentarerna är de som är roliga att svara på, så som frågor och funderingar. Till exempel "Skulle du kunna utveckla vad du menar med ... ?", sådana kommentarer är typiskt roliga att svara på. Tycker även om kommentarer med beröm, förstås.
 
För övrigt då? Jo, inatt blev jag magsjuk, så idag har jag hängt på facebook en hel del och kollat lite på TV (på datorn, för jag har ingen TV), bland annat har jag tittat på My Little Pony.
 
Förresten den första finvädrade dagen på riktigt länge och jag orkar knappt ta mig upp ur sängen. Typiskt dåligt. Får hoppas att jag mår bättre imorgon och att det är fint väder då också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0