Å, hej!

 
Det var länge sedan!
 
Håller på att flytta och har börjat på ett nytt jobb. Så massa saker händer runt om mig just nu. Kommer inte att plugga i höst, tar ett uppehåll för att jobba, i ett års tid. Behövs verkligen, jag tog aldrig något uppehåll mellan gymnasiet och universitetet, så jag är ganska trött på att studera.
 
Förutom detta så har jag börjat kolla på Doctor Who, jag har fått för mig att jag ska titta på alla 26+8 säsonger inklusive filmen och specialavsnitten, och så har jag börjat läsa en tjock bok. Som jag sagt förut så läser jag långsamt, så boken är ett projekt i sig.
 
Och just nu håller jag på att lägga grejer i en låda som ska flytta med mig.
 
Förutom detta är jag på jakt efter en ny dator och är ute i datorjungeln. Det finns så många datorer och jag trodde till slut att jag visste vad jag ville ha, så gick jag till en affär och klämde på den dator jag var intresserad av. Men så råkade jag se datorn som stod uppställd bredvid och tyckte den var mycket finare. Bättre processor och grejer, men dock dubbelt så högt pris.
 
Så, nu vet ni varför jag inte har skrivit på några dagar och kanske inte skriver på några dagar framöver. Jag har helt enkelt mycket att göra.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken bok läser du? :)

Svar: Harry Potter and the Goblet of Fire :)
Intersexorwhat

2013-07-03 @ 12:00:02
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0