Vem är jag?

 
I och med att min blogg fyllde två år så gjorde jag ett inlägg där jag frågade vem du är och vem jag är.
 
Nu tänkte jag, utifrån de svar jag fick, berätta lite om mig själv.
 
Jag bor i Uppsala och är född här. Har bott i Uppsala kommun i hela mitt liv även om jag inte har bott inne i Uppsala så länge. Jag är 22 år och studerar på universitetet, där läser jag ett bioteknisk utbildning.
 
Jag har en partner, alltså en person som jag har en kärleksrelation med, men vi bor inte tillsammans. Jag bor i en lägenhet som är stilren men stökig. Eller okej, där ljög jag, den är nystädad. Men snart är den nog stökig igen, brukar kunna bli så. Stilrenheten går i en klassisk stil, mycket mörkbrunt av trä.
 
Mer än så fick ni inte veta, för ni skrev inte om så mycket mer än så. Dock måste jag säga att det var spännande att se hur mycket ni har lyckats snappa upp under två år då jag har försökt att vara ganska anonym.
 
Jag har funderat på att göra bloggen mer personlig, för jag tror att det ger flera läsare. Dock vet jag inte riktigt hur det ska gå till i kombination med att jag vill fortsätta vara så anonym som jag hittills har varit. Men vi får se vad min idé utvecklas till.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0