Borde jag dyka upp på fler ställen på nätet?

 
Jag (som Intersexorwhat/Inter6orwhat) finns på blogg.se, dayviews, facebook och twitter.
 
På blogg.se är jag aktiv (som ni ser).
 
På dayviews var jag väldigt aktiv, men jag har tröttnat lite eftersom det är svårt att hitta bra bilder att lägga upp hela tiden. Nu är det ett halvår sedan jag senast la upp en bild där...
 
På facebook har jag aldrig varit speciellt aktiv på min sida. Detta framförallt eftersom den är kopplad till mitt personliga konto och jag blir alltid så nervös att det går att se vem administratören för sidan är. Fast det går ju inte. Tror jag i alla fall. Hmm... Fast det gör nog inte så mycket. En del som är vän med mig på facebook och följer min blogg lär ju ha kunnat lista ut kopplingen vid det här laget.
 
På twitter skriver jag lite då och då. Typ när jag har något litet att säga eller när någon länkar till någon annans twitterflöde för att den personen har gjort en rolig/konstig/knasig/sexistisk/spännande uppdatering.
 
Men nu undrar jag: Borde jag finnas någon merstans eller borde jag utveckla mitt användande på något av de befintliga konton jag har i olika sociala medier? Om jag borde finnas någon merstans, var skulle det vara?
 
 
Här hittar ni mig idag:
Blogg.se | Intersexorwhat
Dayviews | Inter6orwhat
Twitter | Intersexorwhat
Facebook | Intersexorwhat
 
Var finns jag i framtiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0