Bloggens födelsedag och hint om lansering

 
Nu är det tre år sedan jag skapade den här bloggen. På vägen fram till idag har det varit väldigt mycket upp och ner med hur mycket jag har skrivit. Vissa veckor har det kommit minst ett inlägg per dag medan andra gånger har det gått över en vecka sedan senaste inlägget och jag fortfarande inte har tid eller inspiration att skriva om något.
 
Idag hade jag egentligen tänkt lansera en ny grej här på bloggen, men jag hann inte riktigt med och plötsligt var bloggens födelsedag här. Så det får bli någon gång inom en hyfsad snar framtid, hoppas jag.
 
Men en sak jag undrar är vad ni helst vill läsa om. Tycker ni att det är bra med långa analyserande inlägg eller ser ni hellre fler korta och inte så djuptgående inlägg? Är det något ni tycker att jag skriver för mycket om eller något ni tycker att jag skriver för lite om? Varför började ni läsa min blogg och hur ofta brukar ni gå in på den för att se om det hänt något nytt?
 
Det jag skulle önska mest av allt är att få min blogg lite mer interaktiv, med fler diskussioner i kommentarsfältet och fler som länkar mina inlägg. Jag jobbar på detta, men blogg.se är lite begränsat, speciellt då jag inte har betalversionen, så det är svårt att få ett snyggt och inbjudande kommentarsfält.
 
Jag hoppas i alla fall att ni vill fortsätta att läsa min blogg, även om det den närmaste tiden antagligen inte kommer att komma upp sådär överdrivet många inlägg då jag jobbar en del på lanseringen av den nya grejen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0