Glöm inte att gilla min facebook-sida

 
Ni har väl inte missat att gilla min facebook-sida? Då får ni uppdateringar från mig direkt i ert flöde. Eller tja, ni får länkar till nya inlägg att läsa här på bloggen.
 
Beklagar att jag har kommit av mig lite med diskuterande inlägg, de kommer tillbaka igen så småningom, det lovar jag, men just nu orkar jag bara göra ingefärsdrycksrecensioner. När jag får spontan inspiration att skriva något diskuterande inlägg så gör jag såklart det, ni har väl inte missat mitt senaste sådana, om det nya ordet "klittra", ni hittar det här. I övrigt kan det hända att jag lägger upp kortare texter eller bara länkar till spännande artiklar eller videoklipp direkt på min facebook-sida, så håll utkik där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0