"Vem är du? Vem är jag? Levande charader.

Min hjärna har flippat 360 grader." - Markoolio

Här är då jag, en helt vanlig studerande Uppsalabo. Jag fick precis för mig att jag ska starta en blogg, så nu gör jag det.

Har haft blogg tidigare, men det var innan det blev något stort som alla måste ha. Nu gör jag ett nytt försök, kanske jag klarar av det den här gången, kanske inte.

Som ni ser har jag döpt bloggen till "intersexorwhat" (Alltså: Intersexual or what?) och det här gör jag faktiskt inte enbart för att provocera. Jag ser detta som ett litet experiment, för att se hur folk reagerar. Jag är inte intersexuell, men jag kommer inte avslöja mitt kön i denna blogg. Vi får se hur det går, både för mig och för er. Jag antar att de som hittar till detta första inlägg kommer att börja med att fråga mig vilket kön jag har, men jag tänker inte säga ett jota om den saken och så kommer det förbli.

Så där, nu har jag påbörjat min alldeles egna blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0