Rätta mig om jag har fel

 
Jag är en språknörd! Om ni missat det. :P
 
Trots detta kan jag göra fel när jag skriver, det är helt normalt att inte kunna varenda ord eller att missa någon liten detalj här och där. Så jag vill att om ni ser några stavfel, grammatiska fel, syftningsfel eller liknande i något blogginlägg jag har skrivit så får ni mycket gärna påpeka detta. Jag tar inte illa upp!
 
För ett tag sedan påpekade någon att jag skriver "fören" istället för "förrän". Jag har inte ens tänkt på det, jag vet ju egentligen att det heter "förrän", men när jag skriver det blir det "fören" väldigt ofta utan att jag märker det.
 
Så, påpeka gärna mina språkliga misstag! Jag vill ju att mina texter ska se bra ut när jag försöker argumentera för saker. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0