Lucka 1

 
Jag har insett att många tycker att bloggjulkalendrar är en kul grej. Även om inte alla firar jul tänkte jag ändå köra på en kalender som är varje dag till och med 24/12. Just denna lucka kommer lite sent då jag inte kom på idén förrän idag, men men, jag ska försöka ge er dem på rätt dag i fortsättningen.
 
I min julkalender kommer jag varje dag att posta något, en artikel, ett filmklipp, ett foto eller liknande, som handlar om jämlikhet (feminism, HBTQ, antiracism osv) eller kost (djurrätt, miljö, hälsa osv). Detta då jag är väldigt rosagrön ideologiskt sett. Jag ska försöka att ha varannan dag om jämlikhet och varannan dag om kost. Vi börjar med jämlikhet.
 
Dagens lucka innehåller: Färgat armhålshår
 
Från ramaskri över orakad armhåla i Melodifestivalen till att färga sitt armhålshår i alla regnbågens färger. En ny trend verkar på ingång när fler och fler ses med färgade armhålor. Rätten att få vara sig själv växer.
 
Lady Gaga i turkost armhålshår/-peruker
 
Läs artikeln om 2015:s troligtvis största hårtrend.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0