Jag ska berätta lite kort om mig själv...

... om ni väljer vad jag ska berätta om.
 
Jag har haft jättemycket att göra på senaste tiden. Jag har några inlägg som är på gång, men inget som jag har fått tillräckligt inspiration/tid att skriva färdigt ännu. Så, medan ni väntar på att det ska hända något här tänkte jag få er att förbereda något roligt/intressant för både mig och er.
 
Jag kommer att göra en lista med 100 favoriter av olika slag. Till exempel favoritfärg, favoritmetall, favoritskolämne och så vidare. Dock vill jag inte själv välja vilka områden jag ska välja mina favoriter i, utan jag vill att ni bestämmer det. Skriv i kommentarsfältet vilka favoriter ni vill att jag ska ha med i min lista! Om ni undrar vad min favoritfärg är så skriver ni "favoritfärg", undrar ni vad jag har för favoritsiffra så skriver ni "favoritsiffra", och så vidare.
 
Jag kommer bara att ta med de områden som ni föreslår. Så, sätt igång att föreslå favoriter! Ni får föreslå precis vad som helst! Dock max 100 områden, totalt sett (alltså inte per person).
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förutom det du nämnde i texten:

-Favoritförfattare
-Favoritbok
-Favoritfilm
-Favoritregissör
-Favoritskådis
-Favoritband
-Favoritlåt
-Favoritstad
-Favoritdryck
-Favoritmat
-Favoritgodis
-Favoritblomma
-Favoritord
-Favoritstad
-Favoritdjur
-Favoritsport
-Favoritblogg

Svar: :D
Intersexorwhat

2014-05-31 @ 23:31:37
Postat av: Darling

ditt favorit:
-land
-tid (60-tal, 70-tal, 80-tal osv)
-minne
-dagdröm
-dröm
-kroppsdel
-årstid
-högtid
-religion/livsåskådning
-skämt
-tid på dygnet (morgon, kväll osv)
-ägodel
-sysselsättning (på fritiden)

Svar: :D
Intersexorwhat

2014-06-01 @ 00:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0