Frågestund + Gillar du mig?

 
Hej på er!
 
Tänkte att nu när mina två senaste inlägg blev så långa så skulle jag skriva ett lite mer lättfattligt idag.
 
För det första tänkte jag nu utlysa ännu en frågestund, för jag tycker det är kul att svara på frågor. Ni kan ställa frågor till mig i en kommentar här, på min dayviews (bilddagboken), på min twitter eller på min facebooksida. Ni får fråga precis vad som helst! Det värsta som kan hända är att jag ger ett kryptiskt svar. Var noga med att skriva om ni vill att jag publicerar ert namn/alias vid frågan när jag går igenomoch svarar på dem. För att få lite kött på benen kan ni ta en titt på min senaste frågestund.
 
På tal om min facebooksida som jag nämnde här ovan. Jag skapade den idag, fick för mig att det var en bra grej. Så nu kan ni gå in och gilla den om ni vill.
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Skulle vara kul att veta lite mer om dig - typ vilka böcker gillar du? Vilken är din favoritfilm? Bästa artisten? Fritidsintressen? :)

2012-09-13 @ 15:07:00
Postat av: Alex

Hoppsan, måste missat just detta inlägget innan.
Hmm. Vad gör dig mest arg, och varför? Om du hade kunnat ändra något som hänt i ditt liv (oavsett om du inte kunde påverka det då) vad hade du gjort då? Om du hade kunnat säkra att en sak skulle hända i framtiden vad hade det varit?
Kul med fb-sidan, ska gå in och gilla den nu. :)

2012-09-22 @ 21:54:24
URL: http://varkeneller.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad är det pinsammaste du gjort/varit med om?

2012-10-15 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0