Jag är en nörd

 
För de som inte visste det så vill jag bara säga att jag är en typsik nörd. Jag tittar på Doctor Who, My Little Pony Friendship is Magic, Pokémon, Futurama, Svampbob Fyrkant, Torchwood och Buffy the Vampire Slayer. Jag läser just nu Harry Potter och One Piece. Jag spelar Minecraft, Pokémon Stadium till N64, Super Mario 64, Tekken 3, Sims och Sims 2. Jag pratar svenska, engelska och franska, samt att jag håller på att lära mig latin, grekiska och italienska. Jag vill också lära mig finska, samiska, meänkieli, islänska och japanska. Jag studerar bioteknik och tar pianolektioner. Jag vill även studera musikvetenskap, genusvetenskap, (mer) språk, retorik, astronomi, medicin, kostvetenskap och textilvetenskap, samt lära mig spela gitarr och fiol, och så vill jag ta sånglektioner. Jag är också en träningsnörd, jag älskar klättring, yoga, somamove och roller derby, tyvärr har jag dock inte tid med roller derby.
 
Vill ni veta mer om mig och min nördighet? Då ska ni ge förslag på kategorier som jag ska välja favoriter inom! Ett inlägg med mina 100 favoriter är på gång, men jag har hittills bara fått in förslag på 39 kategorier. Ett tips är att kolla i stycket här ovan vad jag nördar mig inom för att hitta kategorier jag kan välja favoriter inom där ;)
 
Jag kommer att resa bort på tisdag och vara utan nätuppkoppling ett tag, så det kommer inte bli så många inlägg den närmaste tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0