Sommar, sommar, sommar!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har haft tentor ända fram till idag, men nu är det över! Nu är det äntligen sommarlov för mig också!

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, men jag kommer väl på något i skrivande stund kan jag tänka mig, vi får se vad det blir.

Sommarlov, som sagt. Jag älskar sommaren, den är bäst. Eller egentligen tycker jag nog bättre om våren, dvs. den delen av våren som inte har någon snö, men det är en så kort period så jag tror sommaren vinner i slutändan ändå. Jag ogillar snö mycket skarpt. Det är egentligen inte själva snön jag ogillar, jag älskar att vara barnslig och åka pulka med polarna, det jag egetnligen ogillar med snön är att den är ivägen när man ska ta sig till och från skola eller dylikt. För mig som bor på landen (Snart flyttar jag in till stan och det kommer bli så skönt!) så är det varje vinterdag ett helt jävla projekt för att överhuvudtaget komma fram till skolan och det är minst lika jobbigt att ta sig hem sen i mörkret.

Nog om vintern, det är sommar, så jag tänker njuta av värmen och att jag kan gå i shorts varenda dag. Fast jag har ett problem med shorts av någon anledning, jag känner mig naken på nåt vis. Är väl inte van att visa benen efter att de har varit påpälsade av långkalsoner och jeans hela vintern. Vad vet jag. Jag försöker i alla fall att använda shorts, trots min halvfobi.

Nu i sommar ska jag skriva mera på bloggen än vad jag har gjort nu under våren i all pluggyra. För hoppningsvis växer bloggen till sig lite extra nu under sommaren också, mitt rekord på antal besökare per dag är just nu 27.

Jag tänkte därför avsluta detta inlägg med en liten fråga till er läsare: Vad vill ni läsa på min blogg i sommar?

Kommentarer
Postat av: auuus

En trevlig blandning av förbannade brandtal, analytiska funderingar och allmänt filosoferande ^^

2011-06-14 @ 02:24:56
URL: http://asortamission.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0