Jag måste ha ett kön

Vad krävs för att jag ska få folk att hitta min blogg? Måste jag redan nu börja skriva radikala saker, sådant som jag hade tänkt börja skriva senare, när jag har fått några läsare?

Hur hittar man till bloggar? Jag brukar hitta bloggar när jag, på exempelvis google, söker efter sådant som intresserar mig. Jag brukar också hitta bloggar som mina vänner och bekanta skriver, för att de publicerar inlägg på facebook.

Jag kan inte se mig själv hitta en blogg som denna, helt ny, nästan inga inlägg, inga intressanta bilder och dessutom ingen publikation på facebook eller liknande, eftersom den här bloggen är könsneutral.

Det känns spännande att försöka sprida bloggen utan att ha ett kön att luta sig tillbaka på. Överallt ska man ange kön; på facebook, på bilddagboken och till och med på gaiaonline! Visst kan man ljuga som sitt kön eller ha [välj kön] inkryssat på de flesta communitys och sånt, men det finns ju alltid folk där som känner en, på riktigt, irl liksom! Det går inte att komma undan, jag kan inte länka till min blogg någonstans!... eller jo...

Jag kan faktiskt länka till bloggen om jag skriver kommentarer på andras bloggar, men det känns som en lite desperat lösning. Visst är jag lite desperat, men jag tycker sådana kommentarer är de värsta på bloggar, "Läs min blogg! [länk]", ingen bra lösning.

Inser just att jag är lite av en ordbajsare, heh, skulle nästan kunna skriva en hel uppsats om det här. Så då är det bäst att jag avslutar här, för mitt mål är inte att skriva en uppsats.

Kommentarer
Postat av: Zettermark

Kör på kommentarer, men skriv intressanta svar så att folk får upp intresset. Sikta in dig på feministbloggar och dyl så har du en intresserad publik :) lycka till!

2011-03-06 @ 23:18:01
URL: http://zettermark.blogg.se/
Postat av: Intersexorwhat

Wooaaah! Zettermark, du är typ min stora idol! Tänk att just du skulle hitta hit! ^^

2011-03-07 @ 07:16:48
URL: http://intersexorwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0