Mu

Nu har jag gjort en header till bloggen, men jag lyckas inte få in den där jag vill ha den... Någon som kan förklara noggrannt hur jag ska göra? Jag kan liksom bara Matlab :P

I övrigt vill jah bara säga att jag har haft en mycket trevlig helg i Väddö. Så nu blir det pluggpluggplugg i veckan eftersom hela helgen gick åt till vänner, bastu och icke-internet.

Orsaken till valet av rubrik: I fredags hade jag lab där vi fick blod från en okänd organism och så skulle vi rena fram DNA från det och se vilken organism blodet kom ifrån. Jag och min labpartner kom fram till att blodet kom från en "mu", dvs. en nötkreatur, vi visste ju inte om det kom från en ko eller en tjur.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-20 @ 10:03:22
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Intersexorwhat

Så ofta jag orkar och så ofta jag känner att jag har något att säga till omvärlden :)

2011-07-20 @ 20:14:25
URL: http://intersexorwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0