Frågestund


Ni råkar inte ha lust att ställa lite frågor till mig?

Som ni kanske förstod i förra inlägget så är jag mitt i en massa tentaplugg just nu och kommer inte att uppdatera så mycket här fören jag har skrivit tentorna och tagit sommarlov. Så för att ni inte ska bli helt uttråkade av att det inte händer något här så tänkte jag att ni kunde få hjälpa mig med att få saker att hända.

Jag utlyser härmed en frågestund. Ni ställer valfria frågor till mig, det kan vara personliga eller mer allmänna frågor. Du får fråga precis vad som helst. Är det något du undrar med min blogg eller om mig så är det alltså inte svårare än att du skriver din fråga i en kommentar. Din chans är nu!

Jag kommer sedan att skriva ett inlägg där jag svarar på alla frågor jag fått.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att du inte vill avslöja ditt kön på den här bloggen, men jag är nyfiken på om du är en straight cisperson eller någon form av HBTQ-person?

2012-05-29 @ 13:26:53
Postat av: Robin

...och den där frågan var från mig, min webläsare ville visst inte fylla i det automatiskt idag :P

2012-05-29 @ 13:27:55
Postat av: Alex

Vad är dina drömmar om framtiden? Vilken är din värsta fördom/den fördom du skulle vilja bli av med? Bor du ensam (djur räknas)? Klädstil? sorry om jag bombaderar, men du kan ju låta bli att svara om du inte vill. :P

2012-05-29 @ 20:00:40
URL: http://varkeneller.blogg.se/
Postat av: Rikku

Vad menas med utrycket "att påfågla sig" enligt dig? (och ni andra om ni har en uppfattning)

2012-05-30 @ 12:17:41
Postat av: auuus

Hur ser ditt idealsamhälle ut?

Vad pluggar du?

Vad är det viktigaste i ditt liv?

Var står du politiskt?

2012-06-02 @ 20:57:09
URL: http://asortamission.blogg.se/
Postat av: Sofia Capel - Londonbloggen

vad attraheras du av?

2012-06-04 @ 14:16:57
URL: http://londonsvenskar.com/sofiacapel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0