Idag ska jag skriva tenta

 
Idag skriver jag min sista tenta på ett tag. Efter denna tenta, som börjar om två timmar, så behöver jag inte skriva en tenta på en och en halv månad! Total happiness!
 
Ni kanske har märkt att jag inte har skrivit så mycket de senaste tre veckorna. Det beror på att jag har haft tentaperiod, alltså att jag för två veckor sedan hade min första tenta och idag har jag min fjärde tenta, plus att jag började intensivplugga för ungefär tre veckor sedan.
 
Nu har jag två timmar på mig till jag ska vara i tentalokalen. Det tar en halvtimme för mig att ta mig dit (inte riktigt, men jag plusar på några minuter) plus att jag vill komma i god tid och inte precis när tentan börjar, så jag cyklar hemifrån tre kvart innan tentan börjar. Det innebär att jag har en timme och en kvart på mig att äta lunch samt att räkna tre tal till som förberedelse. Bäst att jag slutar skriva så att jag inte slösar bort alltför mycket tid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0