Lady Gaga

 
Jag har aldrig varit något jättefan av Lady Gaga, även om jag tycker att hon är rätt spännande och oftast rätt kreativ också (även köttdräkten var ju ganska kreativ trots att jag tycker att det var väldigt onödigt, men inte så mycket värre än att klä sig i päls egentligen...).
 
I alla fall, jag har blivit helt kär i hennes nya låt, Applause. Vet inte riktigt varför, men jag tror att det är för att den känns lite annorlunda på något vis, den känns nästan lite industrial. Vad tycker ni om den?
 
Här är en länk till låten på Spotify.
 

Kommentarer
Postat av: alex

Jag gillar verkligen Lady G, kanske egentligen mest för att jag finner henne väldigt attraktiv och gillar att hon vågar och utmanar normer.

Svar: Det är alltid bra med kändisar som utmanar normer ^^
Intersexorwhat

2013-08-24 @ 22:36:32
URL: http://varkeneller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0