Jag behöver hjälp...

 
...att hitta dessa:
 
 
Grejen är att jag såg dessa på Ikea i somras och tänkte köpa dem. Men av någon outgrundlig anledning (typ att jag var tvungen att köpa en massa annat och var stressad så jag tänkte att jag kan köpa dessa någon annan gång... Ja jag vet, min logik fungerar inte alltid helt optimalt) så köpte jag dem inte! Nu vill jag ha dem och rama in dem och sätta på väggen, bara för att jag tycker de är helt fantastiska. Problemet är bara att de inte finns kvar på Ikea!
 
Så jag har letat på nätet efter dem, och hittade på Ebay för typ fyrdubbla priset än vad de kostade på Ikea, så jag blev tveksam om det var värt det.
 
Därför tänkte jag att om någon av er skulle se sådana här så får ni gärna berätta var jag får tag på dem. För jag måste bara ha dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0