Vissa dagar

 
Vissa dagar vill jag bara skita i allt. Jag vill skita i vad folk tycker och tänker om mig och mitt utseende. Jag vill skita i att jag inte följer normer och stereotyper. Jag vill skita i att folk kan se bilder av mig på sociala medier, och därmed skita i vad folk skulle tycka om jag hade en bild som är lite annorlunda eller provocerande. Jag vill skita i om jag provocerar folk. Jag vill skita i allt.
 
Vissa dagar vågar jag ingenting. Vissa dagar vågar jag inte böja mig en millimeter från vad folk tycker och tänker om mig och mitt utseende. Jag vågar inte göra annat än följa normer och stereotyper. Jag vågar inte lägga upp en nya bilder av mig på sociala medier, eftersom folk kan tycka att min bild är lite annolunda eller provocerande. Jag vågar inte provocera folk. Jag vågar ingenting.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0