Här och nu! Eller förresten, vi tar det sen.

 
Tjo, hej, och så vidare.

Har inte skrivit på ett tag nu. Inte för att mitt intresse för den här typen av frågor skulle ha svalnat, snarare tvärt om. Jag har ju studieuppehåll i ett år nu då jag arbetar, och på mitt jobb så kommer det upp mycket gällande den typen av frågor som jag är intresserad av. Igår, till exempel, så var jag på en konferens om lika villkor och breddad rekrytering.

Jag arbetar alltså så mycket med de frågor som jag är intresserad av att jag sedan inte orkar skriva om dem här på bloggen. Men jag ska bättra mig, jag lovar. För jag blir lite rädd varje gång jag går in och ser statistiken över hur många som läser min blogg, eftersom läsarantalet har sjunkit något enormt sedan i somras. Vilket i och för sig inte är så konstigt då jag i juni skrev i genomsnitt ett inlägg per dag.
 
I alla fall, jag ville göra en liten uppdatering, ifall ni undrar vart jag tagit vägen.
 
Just nu ligger ett jättelångt inlägg om min uppväxt och väntar på att bli färdigskrivet. Plus att ungefär 10 andra inlägg också ligger och väntar på att bli färdigskrivna. Jag har också funderat på att skriva något om typ genderfluidity eller något liknande. Samt att jag har planer på att börja lägga upp lite bilder, problemet är bara att jag aldrig orkar flytta bilderna från telefonen till datorn, och jag använder inte blogg.se-appen för den är sämst. Men vi får se vad som händer. Kanske att det dyker upp några inlägg eller någon bild inom en snar framtid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0