Fy på mig!


Jag insåg precis att jag inte har skrivit något på en vecka!

Detta kräver bättring, men iom allt som hänt i Norge så känns det nästan svårt att skriva om något annat än det, men jag vill inte skriva om det. Det är redan tillräckligt diskuterat trots att det var mycket dåligt av alla som verkade säkra på att det var en terroristgrupp som gjorde det osv.

Jag ger en tyst minut till alla i Norge

............................................................

Nu har jag inte så mycket mer att säga eftersom jag inte vill diskutera detta, det känns redan färdigdiskuterat av alla andra i cyberrymden. Jag vill diskutera något annat. Vet dock inte vad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0