Vem vill hjälpa till?

Imorgon tänker jag skriva ett långt inlägg, idag har jag inte orkat skriva det men jag ville i alla fall skriva en sak.

Det slog mig att min blogg har ett väldigt tråkigt utseende och den är liksom väldigt vit med väldigt svart text och så är det inga bilder. Så jag skulle vilja ha lite uppslag om hur min blogg ska se ut! Jag har själv inga bra idéer på hur jag vill att den ska se ut. Färg, mönster, någon snygg bild kanske? Jag vet inte.

Så, ni, mina drygt 10 stycken läsare, har ni några bra förslag?

Det var allt jag ville säga idag. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Mr. M

Någon favoritfärg?

2011-03-18 @ 11:21:03
Postat av: Intersexorwhat

Rött och grönt är fint, dock inte tillsammans :P

2011-03-18 @ 12:43:45
Postat av: Intersexorwhat

Jag har funderat lite och kommit fram till att jag vill ha påfågelfjädrar i bakgrunden. Påfåglar är stört häftiga djur (fast lite skumma måste jag medge) som vågar gå runt i vår mänskliga och störda värld utan att ta åt sig när de blir kallade för drugor!

2011-03-18 @ 18:01:28
URL: http://intersexorwhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0