Frågestund!

Jag har tänkt ett flertal gånger på detta, men det har inte blivit av då jag "bara" har ca 10 läsare om dagen. Dock såg jag härom dagen att jag hade haft 22 läsare, mer än vanligt (även om jag en gång hade 51 läsare på en dag, det var galet), så varför inte göra något roligt av att ha så jättemånga läsare.

Jag tänkte därför ha en liten frågestund för er läsare, för att se lite vilka ni är och vad ni har för funderingar. Ni kan ställa frågor om precis vad som helst, allt från frågor om mig till frågor om universum är okej. Skriv frågorna i kommentarsfältet så svarar jag så snart jag kan, eller så kan någon annan av mina läsare svara om de känner att de kan svaret (frågor om mig anser jag dock ha ensamrätt på att besvara).

Ni kan få starta en diskussion också om ni vill. Det är bara att skriva så fingrarna glöder!

Trevlig helg, så ses vi i kommentarfältet!

Ps. Jag kommer att lägga upp denna text även på min DV (dayviews (bilddagbok)), så i början av nästa vecka kommer jag lägga upp ett inlägg med en del av det som har sagts både i detta kommentarsfält och i det på DV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0