Undersökning


Jag hade lite tråkigt och så kom jag på vad jag kunde göra för att motarbeta tråkigheten. Jag gjorde ett litet formulär för er läsare att fylla i. Ni hittar formuläret här.

Jag kommer inte på något sätt att gå ut med informationen som jag får in via formuläret och jag kan inte koppla era svar med någon IP-adress eller liknande. Jag gör enbart undersökningen för att jag är nyfiken på vad för olika läsare jag har och på samma gång tänker jag mig att jag får veta vilka ämnen som kan vara intressanta att läsa om på min blogg.

Bra va?


Å förresten, jag vet inte om ni har sett det men nu har jag gjort ett kategorisystem här på bloggen. Jag har 6 olika kategorier och kommer att posta varje inlägg i den kategori som jag tycker passar bäst. Kategorierna är som följer:

Om mig
Här postar jag sådant  där jag skriver om mig själv, mitt liv, mina studier, min fritid, min familj m.m.

HBTQ och DSD
Här postar jag allt som har att göra med sexuella läggningar och preferenser samt allt om könstillhörighet.

Jämställdhet och feminism

Här postar jag sådant som har med jämställdhet och feminism att göra, även annan politik och idologiska argument kan postas i denna kategori om de inte passar i någon av de andra.

Livsåskådning och religion
Här postar jag allt som har med livsåskådning och religion att göra.

Sex
Här postar jag allt som har med sex att göra. Då menar jag specifikt sexuella handlingar, inte sexuella preferenser (de postas i HBTQ och DSD).

Tankar
Här postar jag allt som inte passar i någon av de andra kategorierna eller som passar i mer än en av de andra kategorierna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0