En gåta

 
En far och hans son är ute och kör bil. Plötsligt springer en älg ut framför bilen, de krockar med älgen och skadar sig allvarligt. Pappan dör av skadorna, men sonen körs till sjukhuset. Väl på sjukhuset så måste han in på omedelbar operation för att kunna överleva. I operationssalen utbrister plötsligt kirurgen "Men, det här är ju min son!". Kirurgen ljuger inte och sonen är på intet vis adopterad, hur gick det till?
 
Vad tror du? Skriv svaret i en kommentar. Om du redan vet svaret sedan innan eller om du tycker att det var en alldeles för enkel gåta så låt bli att kommentera, för att lämna plats åt andra. När jag känner att jag har fått tillräckligt många förslag på hur det gick till så lägger jag ut svaret.
 

Kommentarer
Postat av: S

Sonens mamma är kirurgen?

Svar: Alldeles rätt
Intersexorwhat

2012-11-09 @ 20:16:16
Postat av: Alex

Mamman? :)

Svar: Jupp
Intersexorwhat

2012-11-09 @ 23:28:05
URL: http://varkeneller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0