Svaret på gåtan

 
Ah shit, jag tror gåtan var lite få enkel för er, med tanke på att ni läser min blogg så har ni väl jämställdhetstänket inne. De flesta jag brukar ge gåtan till brukar ha massiva problem med att komma på hur det hela hänger ihop.
 
Det är till och med folk som har frågat saker som "Han hade två pappor, homosexuella liksom?" eller "Hans 'mamma' har bytt kön?" och jag har sagt "Nej, båda hans föräldrar är biologiska och ingen av dem har bytt kön" och folk har fortfarande problem, efter den extrema ledtråden, att komma på hur det går ihop.
 
Se själva hur det kan bli:
 
 

Kommentarer
Postat av: Elias

Haha, ja den är fantastisk för att visa folk att de faktiskt har normer och fördomar. Jag fattade den inte heller första gången jag hörde den (skäms på mig)

Svar: Kan erkänna att inte jag heller fattade första gången jag hörde den. "Men hallå, pappan dog juu!"
Intersexorwhat

2012-11-11 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0