Vem som helst kan vara ett konstprojekt

 
Jag är helt mållös.
 
Hanna Widerstedt finns inte på riktigt... eller jo, det gör hon, men den karaktär vi har sett i media under ungefär tio månaders tid var inte den riktiga Hanna Widerstedt.
 
Flera gånger länkade folk mig till en av hennes videobloggar eller till något blogginlägg av henne. Varje gång tänkte jag "Hon kan inte vara på riktigt", men varje gång övertygades jag om att hon tyvärr var på riktigt.
 
Jag hade fel och jag är helt paff över att hon faktiskt var ett konstprojekt. Ett riktigt konstprojekt. Sådana som brukar skämtas om för att folk inte riktigt tror att de finns på riktigt.
 
Jag måste bara ta in informationen lite. En person som jag trodde var helt dum i huvudet visade sig just vara så otroligt smart.
 

Kommentarer
Postat av: ett ritstift i din rumpa

wow. har läst något av hennes inlägg någon gång och bara tänkt "wtf?". men wow.

2012-10-11 @ 18:37:04
URL: http://yllestrumpa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0