Abortkliniker och graviditetscentra i USA

 
I USA finns det över 4000 graviditetscentra, drivna av Pro Life-rörelsen.
 
Dessa graviditetscentra utger sig för att vara abortkliniker. Den som går in där med önskan att göra en abort blir istället överöst med propaganda mot abort.
 
I USA finns det 800 abortkliniker.
 
USA har en yta på ungefär lika många kvadratkilometer som Sverige har antal invånare.
 
Det innebär att USA i genomsnitt har en abortklinik på var 12000:e kvadratkilometer.
 
De har i genomsnitt ett graviditetscenter, drivet av Pro Life-rörelsen, på var 2500:e kvadratkilometer.
 

Kommentarer
Postat av: auuus

Det är sjukt o.0

Jag har egentligen inte riktigt något vettigt att kommentera, utan jag ville mest skriva för att visa att jag fortfarande läser det du skriver med glädje :)

Svar: Japp, stört sjukt!
Och hej, det var länge sedan ^^ Ska försöka hinna läsa din blogg lite oftare, har inte läst den så mycket på ett tag nu, men uppskattar den ^^
Intersexorwhat

2013-08-20 @ 18:45:03
URL: http://wwww.asortamission.blogg.se
Postat av: auuus

Haha, lugnt, jag hinner inte skriva så ofta heller :p

Svar: Vad bra, då kanske jag till och med hinner läsa ikapp lite ;)
Intersexorwhat

2013-08-24 @ 11:52:39
URL: http://wwww.asortamission.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0