Inga 100 favoriter utan 100 områden att välja dem i

 
Som ni kanske sett så bad jag er att föreslå områden som jag kan välja favoriter inom. Ett område innebär något i form av till exempel "färg" eller "stad", alltså ska jag svara på vad min favoritfärg och favoritstad är om de väljs som områden
 
Hittills har jag bara fått in 33 förslag på områden. Vill ni ge mig fler? :)
 
Skrev en tenta igår, därför har jag inte haft så mycket tid att lägga på den här bloggen senaste tiden. Sen är det mycket på jobbet också, men snart slutar jag (det är mycket just för att jag slutar, många saker att avsluta...) och då kommer jag få mer tid för bloggen igen.
 
Men till dess, ge alla era förslag på områden jag kan få välja favoriter inom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0