Det är svårt att hålla fokus

 
På senaste tiden har det inte kommit så många inlägg, samt att de inläggen som har kommit till stor del har handlat om kost och hälsa. Det är jättesvårt att hålla fokus till att mest diskutera jämlikhet här, det känns ibland som att jag redan har diskuterat allt på det området och det inte finns något kvar. Så nu har jag en semi-paus från bloggen till dess att jag klarar av att fokusera igen, för annars blir det bara halvdana inlägg som lika gärna är saker jag skulle kunna dela som statusuppdateringar på min facebooksida.
 
Till dess att fokuset är tillbaka vill jag att ni fortsätter att skicka in förslag till "100 favoriter". Jag behöver ytterligare 61 förslag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0